sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Heinäkuu alkaa olla lopuillaan..

Olen aika rennosti "joutunut" ottamaan tämän kuukauden, lapsi ja mies lomalla niin olen viettänyt heidän kanssaan aikaa ym. Joten maalaus jutut on vähän vaiheessa. Ensi viikosta sitten alkaakin kiivaampi tahti, paljon olis tekemistä kahden viikon päästä alkavaan näyttelyyn. Viimeistelyhommia lähinnä, mutta en ota paineitä, ne jotka kerkiää valmiiksi niin ne on tulossa näyttelyyn, ja seuraavia näyttelyitä varten sitten ne jotka ei ennätä valmistua.

Kehystys juttuja olen tässä eilen tehnyt ja tänään jatkan. Päätin kyllä en on viiminen kerta kun ite alan kehystämään mitään :D , siis puut oli erikoishöyläyksestä, isäni sahasi oikean mittaisiksi ja minä liimailen ja niittailen-ja meinaan tulla lähinnä hulluksi siinä touhussa.. Joten ei mun hommaani. Valmiit kehykset tai sitten teetetyt. Ehkä rikastun seuraavaan näyttelyyn sen verran että kehystytän työni ja ostan ainakin paspisleikkurin, on meinaan aika kurjaa puuhaa myös paspisten leikkaus mattoveitsellä..

Olen myös saanut korttitilauksen tehtyä ja tässä tulos.
Näitä saa ostaa, ylimmät kaksi 2e/kpl hintaan ja 6 alinta 1e/kpl hintaan. Valkoiset kirjekuoret tulevat mukaan ja postimaksu on suurinpiirtein 0,80€ n. 4 korttia + kuoret ja 8-9 korttiin tulee sitten 1,10€ postimaksua (1.8.2012 uudet postimaksut 1luokassa).
Nämä kortit myös myynnissä näyttelyssämme.




Ylisöpöjä koiranpentuja yläkerrrassamme.
Muotokuva olen tehnyt useita kesän aikana, tässä yksi niistä. Teen tilauksesta valokuvasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti