perjantai 13. huhtikuuta 2012

Eilen ulkoa löysin pellen, se oli niin surkea ilmestys, mahalleen valokeilaan kaatunut, silti suu hymyssä joten siitä tuli kolme akvarellia. Pellen vein lainattuani takaisin, ei ole pelle ressu vielä päässyt kotiin :) .
Kaikki kotisivullani nähtävissä. Olen maalannut ahkerasta taas pitkästä aikaa akvarelleillä. Tuotoksia nähtävissä myöhemmin lisää.

Tällä viikolla olen myös kulttuuria harrastanut kovasti. Ateneumissa Carl Larssonin töihin tutustumassa kävin, Rembrandtia ihailemassa Sinerbykoffin taidemuseossa, Kiasmassa oli myös hyvä näyttely http://www.kiasma.fi/ohjelmisto , sarjakuvaa uudesta näkökulmasta ja musiikkiaiheisia teoksia. Monet galleriatkin olen läpi käynyt niistä Jade-galleriassa viimeiseksi, Pauli Luoman töitä olin ihastelemassa.
Eli hyvin erilaista taidetta. Eniten mua inspiroi Kiasma tällä kertaa :) .


1 kommentti:

  1. Moi!
    Kiitos vierailusta blogissani, ja kommentoinnista!

    (harmi, että juuri äsken kirjoittamani kommentti katosi bittiavaruuteen...)

    Ihania töitä sinulla täällä ja uusilla sivuillasi! Täytyy sanoa, että inspiroiduin!

    t. Jenni

    VastaaPoista